19 Haziran 2009 Cuma

E-MİZAH - KARİKATÜR HABERLERİ



Sevgili E-Mizah izleyicileri, okurları...19 Mayıs günü yayına başlayan E-Mizah, ilk bir ayı 2100 civarında tıklama ile tamamladı.
Bu da bize gün ortalamasının yaklaşık 80 civarında olduğunu gösteriyor. Facebook'ta açılmış olan 2 grupta toplam üye sayısı 800 olarak hesaplandı. E-MİZAH'a 1 aylık macerasında ilgi gösteren, yazı-yorum yollayan herkese çok teşekkür ediyoruz, amacımız bu ilgiyi daha da artırmaktır...

Gelen E-Mail'lerden Birkaçı

Tuğba Ç.
sitenize girdim baktım gerçekten çok güzel. sık sık bakıyorum sitenize... grup da oldukça gelişmiş açıkçası.
------------
Uğur S.
Hergün gazetelerde ve sitelerde yayınlanmış olan karikatürleri bir arada toplamak oldukça meşakkatli bir iştir Sizleri tebrik ediyorum
-------------
Oğuz B.
...
SİTENİZDE ÇOK GÜZEL KARİKATÜRLER VAR.SALIH MEMECAN KARİKATÜRLERİ HARİÇ.
...
-------------
Murat K.
biz toplum olarak karikatüre pek ilgili sayılmayız bu site ve buna benzer onlarca site hakettikleri ilgiyi göremiyor
-------------
Cihan K.
o epazar yokmu koptum be
...
E-MİZAH 1 AĞUSTOS'TAN
İTİBAREN KALDIĞI YERDEN
YAYININA DEVAM EDECEK...