23 Mart 2010 Salı

KENDİ KENDİNE YAZAN ÇOCUK

***Geçen hafta bazı sebeplerden dolayı yazamamıştım.kusura bakmayın,ama bu hafta kaldığımız yerden devam.

***Benim anlamadığım,nestle reklamında Enver dene çocuk,bütün çikolatalı dağıtıyor,babasının hayrınamı dağıtıyor yoksa bütün mahalle veresiye mi yiyor anlamış değilim.

***Bazen canım sıkıldığında arkadaşlara mesaj atıyorum telefondan,ve bana cevap gelmiyor ya işte o zaman çifte hüzün yaşıyorum.Hem kontür gidiyor hem kendimi yalnız hissediyorum

***O değil de şu hayatta en çok beni ödemeli arayanlara uyuz oluyorum hee.Tam telefonu konuşarak açıyorum,Türkselde çalışan bayan lafı ağzıma tıkıyor.Bu bir ödemeli aramadır diye.Eee iyide kardeşim banane benimle işi olan önce kontür yüklesin.

***Bihter hamileymiş!!.Babası kim acaba??.Bihterin durumu şöyle yorumluyorum ben.Genç kız annesinin yanına gidip hamileyim diyor,annesi tabii ki babası kim diye soruyor.Kızın cevabı aynen şu;anne sen kuru fasulye yiyorsun,ama hangi fasülyenin gaz yaptığını biliyor musun?Bihter hanımın durumuda bu bence.

***En iğrenç espirilerden ilk 10'â girecek esprilerden biri;Çay var mı?.İçmek için mi?

***Beni en çok üzen olaylardan biriside şu hayatta okula hiç servise gidemedim ya,içimde kaldı resmen.Hep okul evimizin yanındaydı.Ama ben çocuğumu evin dibinde bile olsa bindirtecem o servise bari çocuğum bu acıyı yaşamasın.

***o değil de,akşamları yatmadan önce,telefonlarını kapatan insanları hala anlayabilmiş değilim.Ki telefonlarını kapatanların çoğunu kimse gündüzleride aramıyor zaten,yeşillik olsun diye taşıyorlar işte telefonu.

***O değil de.2 dakika salaga yatarım,ömür boyu aptalım olursun.Kelimesi kızlara hiç bı yerde soylenmemek üzere yasaklansın..

***Bence bizim eğitim sistemimiz çok yanlış.Bir tane soruya dört tane şık koyuyorlar boşa masraff.Bence tek soruya tek şık olsun,hem fazladan masraf olmaz.

***Kim ne derse desin otobüs yolculuğunda en heyecenlı şey muavinin servis yaptığı andır.Sıra sana gelmeden ne içeceğini karar vermen lazım.

***Bu haftalık bu kadar haftaya görüşenzi
---