11 Mart 2010 Perşembe

KENDİ KENDİNE YAZAN ÇOCUK


***hep ben,yine ben
***Bi gazete haberinde gördüm.Güneydoğuda çocuklara sen terlisin,ellerin tozlu,sen kesin polislere taş atmışsındır diyerek sorguluyorlarmış.Düşünüyorum daben dışarı oynamaya çıktığımda hiç bi zaman eve üstüm başım temiz şekilde gelmezdim.Hep terliydim ve üstüm başım toz içindeydi ama valla abi biz taş atmadıkpolislere.Hadi onuda geçtik yazın o zaman yandık,polis önüne geleni sen terlisin geç bakalım şöyle diye sorgulamaya başliyacak.İnsanlar yanlarında artıkyanlarında temiz tişörtlerle gezer heralde.
***Polanya da bi berber işleri kötü gidiyor diye,elemanlarını güzel kızlardan seçmiş yani erkekleri iç çamaşırlı kızlar traş ediyor.O berberin Türkiye de olduğunu düşünsenize.Adam berber koltuğuna oturduğunda(-ki bunu erkekler iyi bilir.)ulan acaba bu bana değdiriyor mu falan diye düşünmez,hatta kendisi der kuaföre bayan isterseniz değdirebilirsiniz.Ama artık erkekler berber koltuğunda uyuma alışkanlığından vazgeçer.Ama onlarla erkek mubabbeti yapamazsın orası ayrı,mesela berberinle maç muhabbeti yapamazsın,küfürlü konuşamazsın.Ama tabii ki iç çamaşırlı kız kuaförler daha güzel.
***Halamın oğlundan az çekmedim küçükken hee.Ben ufacığım kendi zayıf ama kemikleri baya bi kalın yani her taraf kemik lan işte.Ben orta1 e gidiyorum lan,adi herif bana bisikleti sürdürürdü kendide arkaya otururdu.Adana çarşıda geziyoruz bi de kızlara laf atıyor.Abla benimle çıkarmısın diye.Ya ulan zatenben zor sürüyorum bisikleti her tarafım ter içinde,sen daha laf atıyorsun.Bi de bizi ordaki esnaf bi kovalasa yandık.hızlı gidemiyorum çünkü yükümüz ağır,çok pis dayak yicez yani.Neyse Allahtan hiç dayak yemedik,yani esnaf falan kovalamadı bizi.
***Gene aynı çocuk,ayrı bisikletlerle yolda gidiyoruz,önümüze köpek çıktı,lan buna bi baktım bisikleti bırakmış kaçıyor.Ben köpekten korkuyorum ama o dahafazla korkuyor.
***Geçen gün bi dergiye gittim.Amatör bölümüne,saat 3 gibi gittim oraya bana 4 te gel dediler,bekle bekle karnım acıktı tabi.Gittim bi mekana yemeğimi
yiyorum.Bi adam geldi selamını verdi,biz avea için reklam filmi çekiceğiz dedi.3 saatlik falan burayı kiralayabilir miyiz dedi.500 lira verebiliriz dedi,bütçemiz düşük dedi.Adam tamam dedi pazar günü gelip çekersiniz dedi.Ben geçen gün avea nın reklamını gördüm,sadece 5 saniyelik bi bölüm için 500 liraverdiler be.
***Geçen hafta ne kadar çok dedi demişim lan.
***O değil de küçükken bisikletin arka tekerine pet şişe koyupta mahallenin kafasını patatata diye şişirmeyen çocuk kalmışmıdır acaba ?
***Bu ne arkadaş türk telekom un reklamlarına yetişemiyorum artık.18880,11818 den sonra birde 11824 çıkmış.Yakında taraftarlara özel numaralardaçıkarır bunlar.BEşiktaşlılar;11803,Fenerbahçeliler;11807,Galasatasaylılar;11805 i arasın tarzı.
***Takım listesi dahada uzar ama yer kalmadı aga o yüzden yani.
***Şu hayatta küçükken annemden en çok fırça yediğim konulardan biriside bisikletin freni olmadığı için ayakkabımı fren olarak kullandığım ve bu yüzdenbir çok ayakkabımın altını çürüttüğüm içindir.
***Bence Okan Bayülgen in haftada 3 program yapma sebeplerinden biride,yeni çocuğu olduya masraflar yüksek hacı.Para lazım yani adam istediğinden yapmıyo yani bi mecburiyet var bence.
***Bizim firmada bi kaptan vardı,bi gün sordum;abi sence real madrid-barselona maçını kim alır diye.Adam bana resmen Beşiktaş alır dedi yaa.Benle dalgageçiyo sandım ilk başta ama meğerse adam ciddiymiş hee.
***Bu dünyada adaletsizlik var abicim.Anneler günü,kadınlar günü,artı bu kızların bi sürü özel günleri çıkıyor lan,yok doğum günü,yok tanışma günü falan.Hepsine ayrı hediye alcan mecbur,almadığın zaman surat yaparlar bide.Hiç düşünen yok para var mı diye.Hayali okur;lan olm senin sevgilin var mı?Ben ;yooHayaki okur;Özel günlerde kimseye hediye alıyor musun?Ben ;Yoo!..Hayali okur;sanane abicim o zaman özel günlerden.
***Diğer odada yanan ışığı gördüğün halde üşendiğin için gidip kapatamıyorsun fakat orda cayır cayır yanan elektiriği görüyorsun fakat gidemiyosun,neden,
çünkü üşeniyorsun.Bana olmadı demeyin illaki olmuştur ya da olacaktır bence.
***Bu haftalık benden bu kadar haftaya görüşmek üzere.
---