3 Mart 2010 Çarşamba

Kendi Kendine Yazan Çocuk

***Selam millet
***Türk Telekom seni buradan yapmış olduğun hata için uyarıyorum.!!.Adam Birsen isimli bayana soruyuyor,bilinmeyen numaralar no su kaç diye.Birsen 11880 diyor.Fakat bi başka reklamda,çalgı ekibi 11818 diyor..Karar verin lan bilinmeyen numaraların no su kaç?
***Türkiye de ki trafik akışını hemen hemen çözdüm sayılır.Eğer bi şeritte kaza olduysa o şeritte trafik akıcıdır.Fakat karşı şeritte trafik durmuştur.Sebebide karşı şerittekiler kazayı izlemekle meşgullerdir sadece..
***Edison acaba elektiriği bulurken faturasını düşünmüşmüdür acaba?Hadi o düşünmedi tamam eyvallah,ama edison elektiriği buldu diye devlet neden bizdenpara alıyor onuda anlayabilmiş değilim.
***Bi ara elma diyeti yapmaya karar verdim,hani elma yiyerek zayıflicam güyaa.Ben hem tost yiyordum,ardından bi de elma yiyordum.Nası taktik ama?Gerçizayıflamama pek yardımcı olmadı ama olsun.
***Ben kanal de yi kınıyorum arkadaş bi tane bile ahlaklı dizisi yok resmen.Aşk-memnu yiğeni amcasının karısıyla yatar.Yaprak dökümü iki kız kardeş aynı adam ile yatar,Küçük kadınlar dizinde neler oluyor bilmiyorum ama onlardada bişeyler var galiba.
***Elinde ki büyük market poşeti ile mahalle bakkalına girmeye çekinen insan merak etme dostum yanlız değilsin.
***Lan sayın abone yeter artık kontür yükle lan ben seninle mi uğraşıcam.Diye türkselden mesaj gelicek diye çok korkuyorum ben.
***Benim yaşımdakiler şimdiki çocuklara göre daha şanslı bence.Bizim küçüklüğümüzde bu kadar kadın programı yoktu.Gazman vardı,Sihirli annem vardı.Biz daha şanslıydık yani.
***Geçen gün bi dergiye gittim.Amatör bölümüne,saat 3 gibi gittim oraya bana 4 te gel dediler,bekle bekle karnım acıktı tabi.Gittim bi mekana yemeğimi yiyorum.Bi adam geldi selamını verdi,biz avea için reklam filmi çekiceğiz dedi.3 saatlik falan burayı kiralayabilir miyiz dedi.500 lira verebiliriz dedi,bütçemiz düşük dedi.Adam tamam dedi pazar günü gelip çekersiniz dedi.Ben geçen gün avea nın reklamını gördüm,sadece 5 saniyelik bi bölüm için 500 liraverdiler be.
***Hayatımda kesinlikle metrolarda falan,sarı çizgiye yaklaşamam,sebebide küçükken hep bana yapılan,tutmasaydım düşüyordun.Ehehe gibi şakalar yüzünden olabilir.
***Papia reklamları,kadın tek yaprak yeteerr diye bağırıyor.Neden lazım olduğunu söylesin ya hadi.Kıçımı silmeye tek yaprak papia yeteeerr diye.
***Feysbukta.
***İddaa ediyorum msn de cam açarmısın diyenlere pencere zaten açık xD diyen kişilere uyuz olan 1000 kişi bulabilir miyim acaba ?
***Gene utanmadan iddaa ediyorum kız arkadaşı ile telefonda konuşurken,sesini incelterek kız gibi konuşmaya çalışan arkadaşlarına uyuz olan bi 200 kişibulabilirim heralde.Ki bu sesini incelterek konuşan arkdaşlardan biride genelde ben oluyorum.Berbat bi durum ama yapılıcak bişey yok.
***Artık Feysbukta grubun isminin sonuna xD gibi işaretler konulmasına uyuz olan kişiler bulabilirim belki.
***Keşke hep cedric gibi 8 yaşında olsam.diyen bayaa bi insan topluluğu bulabilirim sanki.
***BU haftalık yazıda tamamdır haftaya görüşmek üzere.
---