30 Aralık 2009 Çarşamba

KENDİ KENDİNE YAZAN ÇOCUK


***Ben geldiimm
***Bi zamanlar televizyonda deli yürek diye bi dizi vardı,belki hatırlarsınız.Ben o zamanlar 5. sınıfa falan gidiyordum,bizim sınıfta yusuf diye bi çocukvardı ama usta çocuk nasıl özeniyor biliyomusun,konuşması,hareketleri falan kendini yusuf miroğlu sanıyordu resmen,bi gün matematik dersinden zayıf notalmışım,onda artık sebebini bilmiyorum,geldi bana çattı,lan yürügit yok illa sataşıyor çocuğa bi iki tane yumruk indirdim,bi daha yanıma yaklaşamadı çocukzaten 5.sınıftan sonra Adana ya taşınmıştık bi daha da görmedim çocuğu.
***Peki ya,aynı çocuğun öğretmenler günün de harmandalı oynamasına ne demeli?.
***Nerden aklına geldi lan bu dicek olursanız Kanal 7 de eski bölümlerini gördüm dizinin o aklıma geldi.
***O değilde bizim sınıfta bi kız vardı,kız matemetikten 90 aldı diye ağlamıştı sınıfta,kızı boğmak geçmişti içimden.
***Benim gözüm genç yaşta bozulursa nokia yüzündendir,kendimi yılan oyununa bi kaptırıyorum gözüm ağrıyor sonra.Eskiden çok iyi oynardım o oyunuda,artıkeskisi kadar iyi değilim o oyunda.
***Gene okuldayız.İngilizce dersindeyiz bi gün artık dersi nasıl kaynattıysak,konu ingilizceden karikatüre geldi konu,öğretmen bence karikatürler balonsuzolmalıdır dedi,bütün sınıf evet öğretmenim haklısınız dedi,çoğuda karikatür nedir bilmez,bi tek ben hocam neden dedim,bence öyle olmalıdır dedi.Öğretmensonuçta bişey diyemedim,konu kapandı öyle zil çalmıştı zaten.
***Bende şans olmadığını bir kez daha aldığım milli piyango bileti ile anlamış oldum.Kaç insanın çektiği biletin numarası "0777888" olabilir ki?.
***Ana haber bültenleri eskiden ne güzeldi.Reklam falan yoktu,şimdi reklam veriyorlar,8 dakika falan bekliyorsun sonra bi bakıyorsun,"bu akşamlık bu kadaryarın akşam görüşmek dileği ile hoşçakalın"...Eee ne anladım ben o reklamdan.
***Bana göre en güzel hayal milli piyango biletini aldıktan sonra kurulan hayallerdir,kim ne derse desin,o hayallerin üstüne hayal tanımam ben.
***İşte aklıma gelen bazı hayaller..Büyük ikramiye bana çıksın hiç birinizi tanımıcam lan.Olm var ya bu sene bana çıkarsa büyük ikramiye ben çalışmam akşama kadar yatarım,parayı bankaya yatırırım onun faizi bana ömür boyu yeter.İstanbul dan uzak ta güzel bi köy de ömrümün sonuna kadar yaşıcam.Antalya da 3 ay tatil yaparım,sonra da paranın faizini yerim.Aklıma şimdi bunlar geldi,aklıma geldikçe yazarım
***Gerçi benim bu hayalleri kurmam zor bence,bilet numarasına bak,bu numaraya ikramiye mi vurur lan..
***Ötenazi nası bişey acaba,daha önce hiç denemedim...İnsan kendi isteği ile ölürken canı acıyor mudur?(Tövbe de lan,çarpılırsın)
***Uzun zamandır twitter kullanıyorum ama hala yazarken tivitir diye yazıyorum,galiba sorun bende.
***Her sene olduğu gibi bu sene de yeni yıla,pijama,terlik,televizyon üçlüsü ile gireceğim galiba.
***O değil de,Halit Ziya Uşaklıgil ilerde aşk-ı memnu diye dizi yapıcaklarını bilse,aşk-ı memnu yu yazarmıydı acaba?
***Önümüz de ki hafta görüşmek üzere
~~~~~~
Mustafa Damar
19.04.1992 yılında Adana/Ceyhan da dünyaya gelmişim, bende annemlerin yalancısıyım valla...Ama şu anda İstanbul/Esenler de ikamet etmekteyim...Hayatımdan şimdilik memnunum,ben de bundan sonra her hafta size yazı yazmaya çalısacağım beğeniceğinizi umuyorum inşalllah beğenirsiniz...Şimdilik bu kadar iyi eğlenceler...
-------
E-MİZAH ekibi olarak birkaç şey söylemek isteriz:-''Kapımız, mizahsever dostlara ardına kadar açık...1992 doğumlu bir arkadaşımızın yazılarına,hiçbir düşünce süzgecinde geçirmeyerek olduğu gibi sayfamızda yer veriyoruz.''