23 Mayıs 2010 Pazar

MANŞET ÜSTÜ - VAKİT GAZETESİ (?)(!)..

23 Mayıs 2010/PAZAR

22 Mayıs 2010/CUMARTESİ

20 Mayıs 2010/PERŞEMBE

---
VAKİT GAZETESİ HAKKINDA NELER NELER?

İmam Cevdet:

boşu boşuna ağaç kaybıdır.Amma velakin işte,öyle.

Boyacı Hasan Usta:

süper bir gazete. özellikle ağır boya işlerimde bana çok yardımı dokanıyor. üstün kağıt dokusuyla yere boya damlatmamamı ve titiz ev sahibelerinden fırça yemememi sağlıyor.

Çekirdekçi sellami:

şimdilerde satışlar eskisi gibi değil. poşette satılan ürünler revaçta. janjanlı poşetlerde satılan çekirdek de bunlardan biri. halbuki eskiden öyle miydi? kalitesiz gazeteleri külah yapıp, bunların içine çekirdeği doldurarak satardık. işte bu geleneğin son temsilcilerinden biri de benim. önce bu harikulade dayanıklı gazeteyi külah yapıyorum, sonra ise çekirdekleri içine koyarak geçimimi sağlamaya çalışıyorum.

Ev Taşıyan Nesrin Yenge:

mukavemeti yüksek gazete. evi taşımak bir dert. hele hele kırılacak eşyaları kutularken oldukça zorlanıyorsunuz. zira kırılacak eşyaları kutuya bodoslama yerleştirmek büyük bir risk. işte ben de risk almamak için, kırılacak eşyalarımı kutuya yerleştirmeden önce özenle bu gazeteye sarıyorum. ve kırılacak eşyalarımı gönül rahatlığıyla kutuma yerleştiriyorum.

İffet'in Kasap Babası:
kızımın resmini bir bulvar gazetesinde görüp felç geçirdikten sonra, etleri müşterilerime bu mikemmel gazeteye sararak vermeye başladım. inanır mısınız gazetede adaba mugayir hiçbir şey yok. ayrıyetten, sakallı ve badem bıyıklı müşterilerim de bundan çok memnun.

Şarapçı Dilipak:
a.goyim varya şarabı sımsiki sarıyor kitapsızım yaaa başka gasta bilmem ben alayına vakit akit nakit ya bi sktir git hıck hıck hık..

E-MİZAH-EKŞİ SÖZLÜK