22 Mayıs 2010 Cumartesi

MEHMET ÇAĞÇAĞ ÇİZİYOR

CHP'nin 7. Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu şöyle konuştu:
"Hepinize teşekkür ediyorum. Çok ağır bir görevi üstlendiğimin bilincindeyim. Mustafa Kemal'in, Bülent Ecevit'in, İnönü'nün, Baykal'ın koltuğuna oturacağım. Bu koltugun sorumluluğunu biliyorum. Bu koltuğa oturanlar halkı için çalıştı, kendisi için değil. Bunu yapacağız.
Bir önemli konu daha var, görevimiz asıl şimdi başlıyor. Mücadeleyi ülkenin her tarafına götüreceğiz, çalışacağız. Bana düşen sorumluluğun bir parçası da size düşüyor. Hep beraber mücadeleyi yapmak zorundayız. Beraber yola çıkmak zorundayız. İktidar koşusunun asıl aslanları, kaplanları sizlersiniz.
Çalışacağız. Ben değil biz çalışacağız, biz üreteceğiz, biz koşacağız. O koşuda başarılı olacağımıza inanıyorum. En büyük arzum, CHP'yi iktidar yapmaktır. Artık çağdaş normların olduğu, güzelliklerin yaşandığı, barışın olduğu, herkesin karnının doyduğu bir ülkeyi istiyoruz. Bu, yurttaşların ortak talebidir. Bizim de görevimiz bu talebi gerçekleştirmektir.
Eğer bu mücadeleyi sağlıklı götürürsek, halkla kaynaşırsak, halkın terinin kokusunu bedenimizde ruhumuzda hissedersek çözemeyeceğimiz hiçbir anahtar yoktur. Ben bana yüklediğiniz görevin bilincinde ve sorumluluğunda olarak hepinize teşekkür ediyorum, sağolun varolun diyorum."
E-MİZAH