27 Ocak 2010 Çarşamba

Kendi Kendine Yazan Çocuk - MUSTAFA DAMAR


***Ben geldiimm.Bu hafta kaldığımız yerden devam.

***Akşamları arkadan gelen adam yüzünden bi gün kalpten gitmezsem iyidir.

***Ne iş olsa yaparım abi diyen insandan çekinirim ben.Düşünsene,beyin cerrahı lazım,bu adam çıkıp,ne iş olsa yaparım abi dicek.

***Çok güzel hareketler de,skeçlerden sonra Yılmaz Erdoğan,hikayenin ana fikrini sormasa var ya,daha çok izlenir bence.

***Örümcek adam,Peter Parker'in yerinde olsam,örümcek adamlığımı kullanıp,paparazzi muhabirliği yapardım,paparazzilikte de iyi para vardır.

***Şu dünya üzerinde benim bilgisayardan daha tozlu bi bilgisayar var mıdır acaba?Bi bilgisayar ne kadar tozlu olabilirse benim bilgisayar onun 2 katıdır.

***Matemetik derslerinde ki formüllerle aram hiç iyi değildir,küçükken zordu ama büyüdükçe bütün sorular dahada zorlaşıyordu.Daha önce Ali nin yaşı ile Ayşe
nin Yaşı arasında ki farkı hesaplardık,artık yok x bölü 5 kaç eder falan,ne anlarım lan ben bunlardan.Havuz problemlerini hiç söylemiyorum bile,çoğu
minik öğrencinin kabusuydu resmen.

***İstanbul karlar altında sevgili okuyucular diyesim geldi nedense.

***Babam benim yüzümden artık çorap almıyor eve.Hergün yenisini açıyorum diye.Alıyorsada bana göstermiyor yani çorapları,ama bi bulursam gizli çorapları,
hepsini açıcam lan.

***Sığırcık kuşu hep bana değişik gelmiştir.

***Devekuşunu söylemiyorum bile.

***Tek çocuk olmanın kötü taraflarından biri de,amca ya da dayı olamamak

***Küçükken hangi mesleği yapmak istersin diye sorsalar,kesinlikle fotoğrafçı olmak isterim derdim,sebebi de.Küçükken 2 tane çocuktan dayak yemiştim,hani
anlatırlarya insanlar,4 kişiden dayak yedim sonra çocukların hepsini tek tek bulup dövdüm falan bende öyle bişey yoktu,ikiside yarma gibiydi lan,bulsam bile
dayak yerdim,iyiki de bulmamışım yani,,bana vesikalık fotoğraf lazım oldu ama benim yüzüm morarmış,dudağım patlak falan.Adam sağolsun fotoğrafla öyle
bi oynadı ki ben bile hayret etmiştim lan bu ben miyim diye.Yüzümü eskisinden daha güzel hale getirmişti.

***Orta 1 e gidiyorum,Adana ya yeni taşınmışız bende okula başlamıştım,kimseyi tanımıyorum falan,hemen 5 kişi bulup arkadaş olduk falan,orta 3 e giden,2 kız
görmüştük,kız hoşgeldin diye arkadaşını dudağından öpmüştü,biz ergenliğe yeni girmişiz lan,öyle bişey yapılır mı?.beşimizin de ağzımız açık,hafiften
salyalar akmaya başlıyor falan,kızlar yanımızdan geçip gitmilerdi ama biz uzun süre onun muhabbetini yapmıştık.

***Kosla reklamlarında bütün lekeleri anlarım da,kan lekesini nasıl yapıyorlar acaba?.Her reklamda birinimi kesiyorlar lan.

***Siz de fark ettiniz mi?.Dizilerde falan çatışmaya giren oyuncuların hiç mermileri bitmiyor.Lan bari göstermelikte olsa şarjörü değiştir.

***Küçükken şarj,şarjör gibi kelimeleri bi türlü söyliyemezdim var ya uyuz olurdum kendime.

***Bu türksel çocuk işçi çalıştırmaya utanmıyor mu?Selocanların hepsi ufak yaştalar.

***Haftaya görüşmek üzere.

---