6 Ocak 2010 Çarşamba

KENDİ KENDİNE YAZAN ÇOCUK


***selam milet 1 senelik aradan sonra gene ben..Diye başlamak istiyorum yazıya ama,ııyykk ne biçim başlamış yazıya,kesin gerisi de derse okur?yok yok bu riski göze alamam.
***Televizyon da herşeye ağlayan insanlar bana biraz yapmacık geliyo sizce de öyle mi?
***Hani yeni film vizyona girdiği zaman,oyuncuları galada derler ya,"filmi çekerken çok eğlendik".Bu filmi güzel göstermeye çalışmak değildir de nedir?.Tamam,filmi çekerken eğlendin ama ben filmi izlerken pek eğlenemedim,nası olucak?
***Küçükken,televizyon da maç izlerken,kameramanları da futbolcular gibi sahada koştuğunu zannederdim,yani ne bilim futbolcuyu yanındaymış gibi gösterinceben öyle sanıyordum işte,
***Tv yarışmasına katılıp kaybedice,olsun önemli olan katılıp sizinle tanışmaktı.Artık baydı yaa.bitsin de kalmasın artık.
***Yazılarımı beğenmediniz ama olsun önemli olan girip okumanızdı(-oldu canım görürsem söylerim.)
***Farkındaysanız her milli piyango yılbaşı çekilişin de sahte bilet haberleri tv de daha çok çıkmaya başlıyo.
***Geçen gün bilet satan bi adamla muhabbet ettim.O haberlerin hepsini nimet abla bayisinin sahipleri çıkartıyo demişti,adamlar gazetecilere parayediriyormuş.Adama hayırlı işler deyip yolladım.
***Küçükken mahallede 3 kardeş vardı.Fatih,Sultan,Mehmet.Anneleri çıkıp sokağa bağırırdı"fatihh,sultaan,mehmett hadi eve.
***Bu yaşıma geldim hala rapçiler niye hala şarkılarında yov,yea gibi sözler yazarlar?Daha çözemedim
***Küçükken,kibriti ağzı ile söndüren çocuklardan çok korkardım,şaka değil abi çocuk yanan kibriti ağzına alıp söndürürdü,çok tırsardım.Ama ben onu birtürlü yapamadım ya o içimde kaldı ama yapmam ben.(-yemiyo desene)
***Var bu adam.Msn de ç.dışı takılıp,herkese yazan kişi senden bahsediyorum.Ki msn de kaç kişi varsa hepsiyle konuşacak bişey buluyorsun ya tebrik ederimseni.
***Küçükken hep annemin tuzağına düşerdim.Bişey kırıldığı zaman hep bana olm bak sen mi kırdın bunu söyle bak,hiç kızmıcam derdi,ve bende tahminettiğiniz gibi düşerdim o oyuna,hep yerdim dayağı.
***Mahalleye yeni taşındığımız da,bi çocukla muhabbet ettim biraz.Ben bu mahalledikileri hiç sevmiyorum var ya,abim bana askerden taramalı tüfek getircekbütün mahalle de kileri öldürcem demişti.Gerçi inanmamıştım ama sonra öğrendim ki çocuğun abisi falan yokmuş.
***Mahalle bakkallarından bişey alınca,25 kuruş bozuğunuz çıkmaz da,bakkal amcaya sonra versem olurmu dediğiniz de,o bakkal amcanın suratı ekşiyo böyle,seni kaç yılldır tanıyor olursa olsun,25 kuruş eksikse o adamın suratı ekşiyo böyle,belki de küfür ediyordur lan.
***Şu hayatımda askere giden gençlerin çok heba olduğunu gördüm ben.Çocuğu havaya bi fırlatıyorlar,bi de tutamıyo bazıları çocuk küüt yere.Yazık günah yaniÇocuklar askere giderken çanaktan oluyorlar.(-gerçi benim öyle bi problemim olamaz,beni kim fırlatabilir ki havaya?)
***ohh be bu haftalıkta yazı bitti.Önümüz de ki hafta görüşmek üzere.
---