13 Ocak 2010 Çarşamba

KENDİ KENDİNE YAZAN ÇOCUK


***Ben geldiimm
***Şu dünyada kendi yazısını okuyamıyan,benden başka biri varmıdır acaba?
***kahve rengi nası bi renk?.Tamam kahverengi kahve rengi de,kahve ne renk?(ne diyosun lan?)
***Yürüyen merdiven de yürüyen insanları siz de görüyor musunuz çevreniz de?.Hadi tamam yürüyen merdiven de yürüyenler gördünüz.Ben yürüyen merdiven dekoşan insan gördüm ya.
***Bu hafta çok değişik bi giriş oldu galiba.
***O değil de bi ara magazin programların da,"haftanın out ları,in leri vardı.Haftanın şıkı,rüküşü vardı."Nooldu onlara?
***Diziler de falan özellikle de son haftalar da oyuncular kavga eder gibi konuşurken birbirlerine çok yakınlaşıyorlar,o anda aklıma 2 seçenek geliyor,ya kafa atıcaklar birbirlerine ya da öpüşcekler.(sapık mısın lan?)Ama ikisi de olmuyor,araya biri giriyor hemen ayıryor onları,bi bırak bakim napıcaklar.
***Son günlerde "UGG ayakkabı"modası yayılıyor,ben de heveslendim tabi,ulan bende o ugg tan giyicem dedim.Gittim ayakkabıcıya,selam verdim,44 numaraugg var mı bana göre diye sordum.Ayakkabı satıcısı beni baştan aşağı süzdü.Abi 44 numara ugg yok ama tam sana göre bi spor ayakkabı var ister misin dedi?getir bakiim dedim.Baktım ayakkabıya beğendim ve ugg dan vazgeçip spor ayakkabı aldım,çok ta güzel oldu.
***Bazen böyle büyük apartmanlara falan bakıyorum 15-20 katlı binalar önce insan,lan burda evim olsa ne güzel diye düşünüyor ama sonra aklıma oapartmanda en üst katta oturduğumu hayal ediyorum,hatta o kadar pis hayal ediyorum ki asansör bozulduğunu düşünsene,yandın ki ne yandın.
***Reklamlar da siz de görüyorsunuzdur heralde.1500 parça yemek seti reklamlarından bahsediyorum.Lan düşünüyorum düşünüyorum,bizim sülale de 1500 kişi yok ki.Hadi 500 parça yapsan(ki aklıma o kadar kişi de gelmiyor ama olsun yedekte bulunsun,kırılır falan.)Tamamiyle israf yani onun için söylüyorum.
***O değil de beni en son küçüüken görenler,şimdi gördüklerinde hep aynı tepkiyi veriyorlar.Lan sen küçükken ufacıktan,hep burnun akardı,şimdi maşallah
koca adam olmuşsun.Ama herkes aynı tepkiyi veriyor ya.
***Siz de hala benim gibi,küçükken kaç yaşındaydın len,ehehe.Gibi iğrenç maruz kalıyor musunuz?Merak etmeyin yanlız değilsiniz.
***Yanlız değil olm yalnız.
***Bazı masalların Türkiye de dizi olduğunu düşünsenize.Pamuk prenses 7 cüceden en zengini ile evlendi,en yakışıklısı ile aldattı,ya dapamuk prenses,yakışıklı cüceyle sevişirken,RTÜK ten uyarı alırlar.
***O değil de tek çocuk olmanın en kötü tarafı yaptığın yaramazlığı kimsenin üstüne atamıyorsun.
***Hay sana daa!! o değil de ne de!! Yeter be arkadaş sürekli kullanma bu kelimeyi.Dediğinizi biliyorum.
***Bİlinneyen numraların numarası yine değişti.11880 oldu,bilinmeyen numaraları kimse bilemeyecek böyle giderse(-bak bak,halkı bilinçlendirmeye çalışıyor,sanki kendisi çok bilinçli ya.)
***önümüz de ki hafta yine görüşelim di mi.?
---