9 Şubat 2010 Salı

KENDİ KENDİNE YAZAN ÇOCUK

***hep ben,yine ben
***Beni Testere katili kaçırırsa var ya,aboovv(aboovv?)kesin kurtuluşum olmaz ordan,ölür giderim.Ben anahtarı açana kadar zaten,zaman dolar,hiiç kendimi
yormam valla.Ölümün tadını çıkarırım.
***Bazen böyle zevke gelip baya yazıyorum bi sayfa doluyo nerdeyse.Ertesi gün aynı yazıyı okuyorum berbaatt,iğreniyorum resmen kendimden.
***Bi ara altı zincirli ayakkabılar vardı,noldu onlara?.Pek tutulmadı galiba.
***Aslında düşündümde(sen ve düşünmek.Allah ın bi mucizesi işte)bu ugg model ayakkabıyı ilk Süpermen giyiyordu.Kırmızı kırmızı.
***O değil de,Esnerken konuşmak ne acayip di mi?
***Uzaylı bana gelip,selam dünyalı biz dostuz dese ben ilk olarak,bira göbeğimi len o.Derim yani tabii korkudan dilim tutulmazsa
***Bu hafta sizi o değil de ye boğucam var ya.Bittiniz olm siz.
***O değil de,yıllarca dizilerde falan her hırsız-polis kovalamasında,polis bi vatandaşın aracına el koyuyor ve,hırsızı kovalamaya başlıyor,peki neden hiç,
aracı alınan insan gösterilmiyor bize,belki biz o adamı merak ediyoruz.
***Nereye gidiyor kardeşim bu memleketin halii.Önümüz de ki seçimlerde ben bile oy kullanıcam lan düşün artık.
***En pis şey bence birinden alacağını istemektir bence.Lan benim alacağım var isterken utanıyorum sıkılıyorum var ya,sanki benim borcum var herife.
***Küçüken çubuk krakeri sigara diye tutuyorum diye az dayak yemedim annemden hee.Dayağı yediğim halde genede yapıyodum onu,arada sırada hala yaparım hee.(ah
vurma annee valla bi daha yapmicaamm)
***Şok!!Şok!!Şok!!Aysun kayacı dan açıklama;"kendi kendine yazan çocukla benim oyum bir mi?..
***Elmayı yıkamaya üşenipte kazağına sürerek yıkandığını düşünen insan yanlız değisin merak etme.
***O değil de 29 şubatta doğan insana acırım ben arkadaş,biz her sene doğum günü kutlarken adamlar 4 yılda bi kutluyorlar,Gerçi daha hesaplı oluyo ama olsun.
***Regal markasının reklamlarını ilk günden beri seviyorum.Son reklamında öyle bi anlatıyor ki,adam çamaşır makinesi aldığı için birden popstar oluyo,kızlar
peşinden koşuyor.
***O değil de.Peynirli poğaçanın içinden çıkmayan poğaça nasıl bi cümledir arkadaş hala kendime inanamıyorum.
***Tartılan insanın yanında ki kişiye dönüp söylediği ilk cümle;palto falan var ya ondan böyle çok oldu yoksa zayıfım ben hacı.Kendimden biliyorum da.
***2-3 yıl önce,babam ve amcaoğlu aynı yerde çalışıyorlar,otogarda.3 katlı bi yer babam 2. katta amcaoğlu 1.katta.Bi gün babamı arıyo,amca sayısal loto da 6'yı
bildim diyor,babam normal olarak ilk başta inanmıyor ama amcaoğlu yemin edince hızla aşağı iniyor kupona bi bakıyor ki,sadece 6 yı bilmiş hee,başka da rakamı
tutturamamış zaten.
***Salıncakta oturarak değil de ayakta sallanan çocuktan çekinirim ben arkadaş.
***o değil de bu haftalık yazıda bitti iyimi.Haftaya görüşelim yine
---