17 Şubat 2010 Çarşamba

KENDİ KENDİNE YAZAN ÇOCUK

***Selam millet
***Bakkala yeni para verip te,para üstünü eski para olarak almanın üzüntüsü bambaşkadır.
***Naber lan orhan abi.Cümlesi ne komik di mi.Bu cümleyi sizde evde,okulda kullanabilirsiniz,isim yerini değiştirmeniz yeterli olacaktır.
***Düğün gibi ortamlar da ben hep görmüşümdür,kimsenin akrabası olmadığı halde gelip düğünü izleyen insanları.Onlar bambaşkadır yaa.Sadece çekirdek çitlerler ve gelen pasta yiyip meyve suyunu içerler,Kesinlikle oynadıklarını görmedim ben arkadaş çok ruhsuz bi varlıklardır bence onlar.
***Şu hayatta hiç yapmayı beceremediğim şeylerden biri de,fıkra anlatmaktır,kesinlikle beceremem arkadaş ne ben anlarım anlattığım fıkrayı ne anlattığımkişi anlar.Hayatı zindan ederim insana ben resmen yaparım bunu.
***Sana bi fıkra anlatıyım mı kardeş?(-ya bi dur be dayı.)
***O diil de bi ara sana bi fıkra anlatıyım mı ?.Anlat.Anlat demekle olmaz,sana bi fıkra anlatıyım mı?.vardı uyuz olurdum var ya onlara
***Daha geçen seneye kadar nargile nedir bilmezdim efenim.Ben hani o çubuktan meyve suyu gelicek sanıyorum,ciddiyim bak anla artık olm ne kadar mal biriniokuduğunu.Arkadaş içime çekiyorum çekiyorum bişe gelmiyo,uyuz olmuştum var ya.Duman çıkıyo ama tat gelmiyo ki.
***Küçükken Florya da kuaförde çalışıyorum,ramazan günü orucumuzu açtık,kalfa beni bi şey yüzünden dövdü,sonra çay istedi 4 tane,gittim 3 tane çayın içineaz b,şey tükürdüm bak.Sonra götürdüm artık kalfa daha içmeden anladı.Beni yine dövdü adi herif,ama bu sefer niye dövdü anlamadım lan.
***Çay içer misiniz??(-yok hocam sağol be içmiş kadar olduk.)
***Siyah renkte pontolan giymeyi hiç sevmiyorum var ya.Hemen kirleniyor arkadaş yaa..Kot pantolonuda sevmiyorum aslında sıkıyo bazen.En iyisi pantolon giymeden dolaşmak hacı.Gerçi yolda linç olma ihtimali yüksek ama en azından rahat olcan olm...
***Orta 1 e giderken bi yandan da kahve de babama yardım ediyorum,bi gün tezgahın üstünde 2lt kola şişesinin kapağını açıp,bakıp geri kapatıyorum,amcaoğludedi ki;lan mustafa napıyon sen orda.?abi bunda tekrar deneyiniz yazıyo açıp kapatıyorum aynı demiştim.Herkes gülmüştü.
***Bazen böle düşünüyorumda acaba benim evleneceğim kız şu anda nerde?Ciddiyim bak ulan acaba şu anda nerdedir o da beni düşünüyor mudur falan.?Galiba benbi ruh hastası gibi bişeyim.
***Tivitterde birine bişey yazıyorum,o kişi bana cevap yazmıyor ya o an kendimi dünyanın en gereksiz kişisi olarak gürüyorum.Lan cevap yazsan ölür müsün?
***Ben bu iphone kadar sonradan görme bişey görmedim arkadaş.Birine meil atıcam,altta hemen kendi notunu yazmış,İphone'den gönderildi diye.
***Geçen gün tam feysbukta tam 4 tane mesaj geldi arkadaş,ama çok ümitlenmiştim,hacı belki bi kız mesaj atmıştır diye ama diilmiş.Benim sevdiğimbi kişi o da benim gibi amatör yazar,yanlışlıkla aynı mesajı 4 defa atmış.Hayır kızamıyorumda sevdiğim bi kişi.aysberg bey bi daa olmasın attığın mesajadikkat etsene hacı,kimbilir kaç tane genç benim gibi heyecanlandıktan sonra hayal kırıklığı yaşamıştır.
***Kıroyum ama para bende...Apple şirketinin sahibi.
***O diil de son dakika stresini ilk defa bu hafta yaşadım lan.
***haftaya görüşmek üzere.
Mustafa DAMAR