24 Şubat 2010 Çarşamba

Kendi Kendine Yazan Çocuk


***hep ben,yine ben
***Bilgisayar 900 tl,3G mobil modem aylık 52 tl.Gece 3 e kadar bilgisayar başında oturduğun için babadan yenilen fırça paha biçilemez.
***Bazen böyle düşünüyorum da,futbolcuların hiç sahada nası desem,tuvalet ihtiyacı falan geliyor mudur acaba?Düşünsene adam tam gole giderken birden geldiğini.
Ne komik olur hee..
***Feysbuk aleminde bi oyun var ya.Brain buddies ben normalde o oyunu çok oynardım fakat oyunun hilesini bulduktan sonra,oyun heyecanını giderek kaybetti
sanki..
***O değil de ben kendime bi de feysbuk aleminde hayran sayfası açtım.Ben bile üye olmazken sağolsun bi sürü insan hayran olmuş lan bana.Bakma onlarda
hani garibanın kalbi kırılmasın diye üye olmuşlardır kesin.Çünkü düşünüyorumda benim hiçte hayran olunucak bi tipim yok..
***Bazen böyle aynanın karşısına geçip.Ayna ayna benden yakışıklısı var mı diye soruyorum ama ayna dile gelipte Türkiye nufüsunun yarısı dese,korkarım ben.
***O değil de bi ara ünlüler çiftliği vardı nooldu ona?ne güzel izleyip izleyip gülüyorduk nan evde.
***Tadella çikolatasının yeni reklamını gördünüz mü bilmiyorum ama reklamda bi çocuk var,Dış ses diyor ki.Çocuğun içinde gdo yok,Trans katkısı falan yok
neden çünkü bunlar tadella nın içinde yok.Eee iyi de kardeşim bu çocuk başka bi bişey yemiyor mu ki sen bu kadar emin konuşuyorsun.
***Uzun zamandır bıyıklı olan birisini bıyıklarını kestirmiş olduğunu görünce ne kadar komik bi yüz çıkıyo karşımıza di mi?
***Ben bizim millet kadar abartmayı seven bi millet daha görmedim,aslında ben başka bi millet görmedim hayatımda ama olsun.Çocuk anlatıyor işte,çocuğu
şöyle dövdüm böyle dövdüm,ağzını burnunu kırdım falan diye.Ertesi gün öbür çocuğu bi görüyorum hiç bişey yok çocukta,çizik bile yok hee..
***Bazen kafama takılmıyor değil,Neden gazetelerde magazin haberleri ile 3.sayfa haberleri yanyana?Tamam 3.sayfanın yeri aynı yerinde duruyor bari magazin
haberlerinin yerini değiştir.Gazeteyi bi açıyorum 2.sayfada ünlü playboy yeni bi kızla görüntülendi ya da ünlü işadamı avrupadan yeni araba getirtti kendine.
3.sayfaya bi geçiyorum,Sevgilisi kendini terk etti diye sevgilisini bıçaklıyo,başka bi adam kredi kartını ödiyememeiş haciz gelince cinnet geçirmiş türü
haberler.insanın kafası allak bullak oluyo resmen..
***Hala kendime anlam verebilmiş değilim her gün sabah 8.30a alarm kuruyorum fakat 9.30a kadar 10 dk bir erteliyorum genede babam telefon açınca yataktan
fırlıyorum hee..Babam aramasa akşama kadar kalmıcam yataktan.
***Ben Seda sayan ı kınıyorum arkadaş.Bi cips için oğlunu eve çağırıyor,nerden biliyosun belki oğlunun işi var,hadi onuda geçtim,Sanki oğluna sarma dolma
tarzı yemek yapmış gibi çağırıyoru bide.Cips lan bu çocuğun canı isterse bakkaldan alır yer,sen koskoca seda sayan çocuk dışarda para harcamasın diye,cips
için eve çağır olucak şey değil valla.
***Ya bi de son olarak,şu sıralar gündemde darbe falan var ya askerler darbe yapıcaktı falan.Gerçi ben öyle şeylerden anlamam ama aklıma şu geldi,Eskiden
darbe yapmak için trt ye el koymanız yeterliydi herkese duyurabilirdiniz sesinizi ama şimdi öylemi bisürü kanal var düşünsene adamlar gidiyo,televizyon
binasına el koyuyor,tam açıklama yapıcakken azz sonraa,diye allta alt yazı,Reekklamlaarr falan.Ahh bi de reyting almadığını,darbe planları hop suya düştü.
Neden 70 milyon izlemedi diye..
***70 milyon geyiği yıllardır hep aynı hee,ulan bu 70 milyon hiç mi artmıyor arkadaş anlamadım ki..
***Tamam her gencimiz askere gider ama bi kişiyi askere yollamaya 50 kişi birden geliyo arkadaş hadi onuda geçtik hepsi bi ağızdan bağırınca olmuyo sanki..
***Haftaya görüşmek üzere
---
http://mustafadamar.blogspot.com/