2 Şubat 2010 Salı

Mustafa Damar - Kendi Kendine Yazan Çocuk


***Ben geldiimm.Bu hafta kaldığımız yerden devam.
***Benim de çorbada tuzum olsun mantığı ilginç bişey bence.Ama bu söz deyim olarak kalmalı yani,herkes bu mantıkla gidip çorbalara tuz atarlarsa hiç biçorba içilmez ki(-tamam tamam biliyorum biraz iğrenç bi espiri oldu galiba)
***Akşam 22 gibi üst geçitten geçerken bi adamın arabalara işediğini gördüm.Hemen tüydüm ordan işini bitirmesini beklemedim yani(bi de bekleseydin.)
***Sütaş reklam konusunda her geçen gün kendini aşıyor.son reklamında inekler uçuyor lan,bildiğin böle havada inekler düşünsene.Allah'tan ineklergerçekte uçamıyor.O reklamı tasarlayan insanla da tanışmak isterdim yani.
***Eskiden kum saatlerinde saatin kaç olduğunu nasıl anlıyorlardı acaba?.(-sanane)
**Bazen böyle kendimi kasıp,pozlar vererek fotoğraf çekiyorum.Zannediyorum ki ben o anda çok karizmatik çıktım,nerdee,kim kaybetmiş ki karizmayı biz bulalım.Fotoğrafa bi bakıyorum ki.İğreenç ötesi bi poz vermişim.İşte o an kendimden tiksiniyorum resmen.
***Dilimin ucuna gelipte söyleyemediğim,unuttuğum kelimeler beni yaşlandırdı artık.
***Okunmamış her gazete yenidir.Bu kelimeyi hangi beleşçi buldu acaba?Tabii hergün bi önceki günün gazetesini beleş okumaya başlayan birinden çıkmıştırkesin
***Şu ana kadar hiçç "o değil de" cümlesini kurmadım.bu bir rekor inşallah bu hafta hiç söylememeye çalışıcam.
***O değil de..Şaka şaka valla sölemicem
***Bi ara makaroonee diye şarkı söyleyen bi adam vardı,kafası kıyak çıkıp sahneye makaroonee diye şarkı söylüyordu.Demek ki her insan hayatında 1 kereünlü olabiliyor.
***Okuldayken,sınıfın takım kadrosuna giremezdim var ya.Tamam futbol yeteneğim sıfır ama ne biliyim,yedek kadrosuna bile girememiştim lan.
***Küçükken okulda,öğretmenlerim anneme,aslında mustafa çok zeki ama kendini derslere vermiyor diyerek annemi kandırmışlardı.Ayıp yani bi de öğretmen olucaklar,yalan söylemek ayıp değil mi?.Annem hala beni zeki bi çocuk sanıyor.
***Tek kişilik dev kadroları hala anlayabilmiş değilim.
***Peynirli poğçanın içinden çıkmayan poğça yedi bitirdi gençliğimi.
***Hayatımda bir kere altyazılı film izledim.300 Spartlalı filmini,lan tam yazıyı okucam sahne geçiyor,sahneye bakiim diyorum bu seferde ne konuştuklarını anlamıyorum,filmden bişey anlamadan çıktım eve geldim.
***Kara murat olsaydım,öyle her fermanata atlamazdım,ağırdan alırdım işi,biraz zam isterim falan.
***En verimli çağda askere gidiyorum abi.Geyiği kimbilir kaç sene daha sürecek.
***Bu haftalık ta bu kadar haftaya görüşmek üzere.